سجود
درباره وبلاگ


به وبلاگ سجود خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوبی را در اینجا سپری نمائید. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ
نويسندگان

یأس و نومیدی از رحمت و مغفرت الهی از بزرگترین گناهان است؛ زیرا آنچه سبب یأس از رحمت و مغفرت پرودگار عالم می شود، ضعف اعتقاد به قدرت و کرم و رحمت بی پایان اوست و قرآن مجید آن را از صفات کفار قرارداده است و می فرماید:



ادامه مطلب ...

یکی از مسائلی که اغلب روزه داران از آن گلایه می کنند، بوی بد دهان در هنگام روزه داری است که به دلیل خشکی حفره دهان ایجاد می شود.

در این مطلب چند نکته را برای حل این مشکل یادآور می شود:

۱) مطمئن باشید که در ماه مبارک رمضان از بهداشت دهان خود در طی روز به خوبی محافظت کنید.



ادامه مطلب ...

پنج شبی که دعا رد نمی‌شود
از بین اعیاد، یکی روز عید فطر است. ما در روایات داریم که آن هم زمان مؤثر بر روی اجابت دعا است.

گفته شد ماه مبارک رمضان، ماه بازگو کردن کلام ربّ، یعنی قرآن است و ماه سخن گفتن عبد با ربّ است که از آن تعبیر به دعا می‏کنند؛ دعا را هم تقسیم‏بندی کردیم به مأثور و غیرمأثور و گفتیم که دارای آداب و شرایطی است. بالأخره بحث ما به اینجا رسید که عوامل تأثیرگذار روی اجابت دعا را بررسی می‏کردیم. یک عامل را عرض کردم «عامل زمانی» است.



ادامه مطلب ...

ماه رمضان که از راه می رسد دوباره مبحث داغ چیزهایی که در این ماه باید خورده شود و آنهایی را که نباید خورد سر زبان ها می افتد. برای امسال بسته ای ویژه برایتان تدارک دیده ایم که بدون ایجاد مشکل مزاجی در این ماه پرخیر و برکت روزه بگیرید.



ادامه مطلب ...